Losits Robi a Facebook-on

2011. május 29.

Losits Robi - Csitu /dalszöveg/

CSITU

Hakni egy iskolában,
Nagy lóvé ott hever
Na, mondom mi az ábra
A zsebpénzed kell
Látjátok, fiúk,
Áldott légy YouTube,
Aki nem bír, annak csitu,
Aki nem bír annak csitu!

Csak akkor talizom, ha új vagy,
Még kiskorú, de jól van,
Ha esel, úgy is puffansz.
Nem kell a szöveg, Ritu
Dobd le a bugyit gyorsan
Csinálj inkább olyat,
Mivel dicsekszel majd holnap.

Hagyjál már, SP, nem leszek emo,
Hadd álljunk össze, én meg az ego,
A hírnév vár, csak kell még egy-két bizsu
Bár nyálas e fiú,
De jó sok lesz a fizu…

Ne csigázz, SP, KELL ez a meló
Ne álljunk össze, csak én leszek oszt hello,
Van hírnév már, jó sok lett a fizu,
Bár nyápic és hiú,
És nem biztos, hogy fiú…

A lányok jól eláztak,
A vágyam felébred
Óvszer a kredencen van,
Remélem, feléred,
Zokniban és trikóban
Várlak a szobában.
SP ül a félhomályban…
„Lehetnénk ma hárman?”



Csak akkor nyalizom, ha új vagy,
Ha csupasz és még szűk vagy
XS-es szexi topban.
Nem kell a szöveg, Zitu
Kapd le a bugyit gyorsan
Csinálj inkább olyat,
Mivel dicsekedhetsz holnap.

Hagyjál már, SP, nem leszek emo,
Hadd álljunk össze, én meg az ego,
A hírnév vár, csak kell még egy-két bizsu
Bár nyálas e fiú,
De jó sok lesz a fizu…

Ne csigázz, SP, KELL ez a meló
Ne álljunk össze, csak én leszek oszt hello,
Van hírnév már, jó sok lett a fizu,
Bár nyápic és hiú,
És nem biztos, hogy fiú…

Te is tudod nyomban,
A mosolyommal gond van,
Nem különbözünk sokban
Hisz melled nem nagyon van
De éjjel friss hús kell,
Kényeztess majd a nyelveddel
Ez a szar is eladható
Pedig pancser a szövegíró

Hagyjál már, SP, nem leszek emo,
Hadd álljunk össze én meg az ego,
A hírnév vár, csak kell még egy-két bizsu
Bár nyálas e fiú,
De jó sok lesz a fizu…

Ne csigázz, SP, KELL ez a meló
Ne álljunk össze, csak én leszek oszt hello,
Van hírnév már, jó sok lett a fizu,
Bár nyápic és hiú,
És nem biztos, hogy fiú…
Facebook oldalam
Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése