Losits Robi a Facebook-on

2011. december 12.

Fogyasztói panasz a Gyermelyinek

Hosszú évek óta minden tésztát az Önök kínálatából választunk, s vásárolunk. Olvastam a honlapjukon egy blogcímet is: Hogy kerül a bélszín a pastába?
Ezen felbuzdulva szeretném megkérdezni, hogy "Hogy kerül kukac a tésztába?"
Ugyanis a Fodros nagykocka tésztájukban jó néhány gusztusos kukacot találtunk, habár nem számítottunk rá, de még csak igényt sem tartanánk efféle meglepetésekre, mert elég hülyén mutatnak a grízestésztában ezek a jószágok. A további meglepetések elkerülése végett, kérem, szíveskedjenek a jövőben a csomagoláson a "Friss tojással készült" feliratot kiegészíteni a "és kukacokkal" szóval, nehogy elveszítsék a vegetáriánus vásárlóikat! A termék egyébként a felirat szerint 2012.09.16-ig kellene, hogy megőrizze a minőségét. Légmentesen lezárva kibírják eddig a kukacok, vagy tanácsos apró lyukakat szúrni a csomagoláson? :P


UPDATE:

Válaszlevélben kedvesen elmagyarázták, hogy a kukacok nem az ő produktumuk, hiába kukacoskodom, nekik ahhoz semmi közük, hogy a pudvás férgek hogy kerültek a tésztába. Elmagyarázták, hogy a lakók minden bizonnyal lisztből, vagy valami hüvelyesből /itt persze mindenki ugye a növényekre gondol/ vándorolhattak át a mi tésztánkba,. De felajánlották, hogy kárpótolnanak a csalódottságom miatt, s elkérték a címemet. Mivel hetekig nem történt semmi, írtam nekik megint egy levelet, hogy ismét csak csalódtam a Gyermelyiben, mert nem kárpótoltak és ha jót akarnak, akkor kárpótoljanak az elmaradt kárpótlás miatt is. Erre ma érkezett egy szimpatikus fiatalember, aki sűrű elnézések közepette hozott egy csomó tésztát, amiket tökingyen otthagyott nálunk. Remélem, nem azokat a kukacosokat szedték össze, amiket az elégedetlen vevők visszaküldtek nekik. Mindenesetre egy újabb pirospont panaszkezelés ügyben egy cégnek, akinek igenis fontos, hogy a vásárlóik elégedettek legyenek!
Hajrá GYERMELYI! :) Túróstészta lesz belőled!


Facebook oldalam
Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése