Losits Robi a Facebook-on

2011. február 21.

Emléklap. 2010-re emlékezünk vele. :)

Hölgyek/Urak, túl vagyunk az első élő fellépésen, ahol testközelből sokkolhattam a nézőket, valamint dr. Litkai Gergelyt és Maksa Zoltánt a növénykínzással. Nagyon élveztem, akárcsak a hallgatóság. Engem megrészegített a siker. A nézőket nem. :)) Engem fogtok még színpadon látni, őket nem. :P
Külön köszönet minden Barátomnak, akik személyes jelenlétükkel tisztelték meg a műsort!

A felvétel itt megtekinthető


Tavalyról maradt pár emléklapjuk a szervezőknek, és gondolták, hogy azokat az idén kiosztják majd a mostani pályázók között az újrahasznosítás, és a természetvédelem égisze alatt. Kicsit ambivalens, hogy éppen a növénykínzós jelenetemmel pályáztam erre a megmérettetésre. :D
Kíváncsi vagyok, hogy jövőre mit csinálnak azokkal a 2010-es emléklapokkal, amiket az idei pályázók nem vettek át a díjkiosztó ünnepségen. :D
 
 

Share

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése